برلمان شباب الفيوم

اهلا ومرحبا بكم معنا فى منتدى برلمان شباب الفيوم

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

برلمان شباب الفيوم

اهلا ومرحبا بكم معنا فى منتدى برلمان شباب الفيوم

برلمان شباب الفيوم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
برلمان شباب الفيوم

شارك ..عبر عن رأيك ..لا تتردد

4 مشترك

من يتلاعب بالمشاعر اكثر الشاب ام الفتاة ؟!!

ahmed mido
    ahmed mido
    Admin
    Admin

الموقع : https://www.facebook.com/profile.php?id=100000287460243

من يتلاعب بالمشاعر اكثر الشاب ام الفتاة ؟!!  Empty من يتلاعب بالمشاعر اكثر الشاب ام الفتاة ؟!!

مُساهمة من طرف ahmed mido السبت يناير 01, 2011 1:49 am

الســـــــــلام عليكـــــــم ورحمــــــة الله وبركاتــــــه

من يتلاعب بالمشاعر اكثر الشاب ام الفتاة ؟!!
    هناك من البشر من هوايتهم التلاعب بمشاعر الآخرين , فتجده مثلا يقول لفلانة احبك , ثم يذهب إلى فتاة أُخرى ويقول لها نفس الكلام , ثم يتنقل بين الفتيات كالبستاني الذي يتنقل بين الورود !!...

هؤلاء النوعية من البشر هم كثيرين جدا ولا حصر لهم , ولكن باعتقادنا الشخصي أن هؤلاء لديهم نقص عاطفي وعقدة نفسية ......

وكذلك يوجد من (الفتيات) من هوايتهن التلاعب بمشاعر الشباب والضحك عليهم , فينطبق عليها مثلما ينطبق على الشاب تماما....

في رأيك من هو أكثر تلاعبا بالمشاعر الفتاة أم الشاب ؟!...

وما هو السبب الذي جعل هؤلاء يتلاعبون بمشاعر الناس ولماذا جعلوا من قلوبهم فنادق ذات خمس نجوم فهي تتسع لمجموعة أشخاص ؟
    هل البنت والولد نفس الشيء ؟
    وهل تؤيد الدراسة التي تقول بان الذئاب البشرية , والمقصود بهم الشباب , اصبح شرف الفتيات بالنسبة لهم , مجرد عود كبريت مصيره ان يشتعل وينطفئ بسرعة
    Basma Ramadan
    Basma Ramadan
    رئيسة اللجنة الثقافية
    رئيسة اللجنة الثقافية

من يتلاعب بالمشاعر اكثر الشاب ام الفتاة ؟!!  Empty رد: من يتلاعب بالمشاعر اكثر الشاب ام الفتاة ؟!!

مُساهمة من طرف Basma Ramadan الإثنين يناير 03, 2011 6:20 pm

بصراحة البنات والشباب زي بعض في الموضوع ده و انا معاك في رأيك ان في شباب بتتلاعب بمشاعر البنات يعني يألف الاغنية ويلحنها سبع مرات ولكل بنت لحن معين وكمان في بنات بتتلاعب بمشاعر الشباب وده راجع لنقص عند الاثنين الاتنين مفتقدين الحب والامان ومفتقدين معنى الحياه وده راجع اما لمشاكل جوه الاسرة او انهم بعاد عن ربنا او لثقافة المجتمع بتعنا الجديدة الشاب عاوز يبقى شاب روش مقطع السمكة وديلها وكل البنات معجبة بيه والبنت عاوزة تبقى بنت كل الشباب معجبين بيها وبيحبوها وسط هذه الثقافة نسينا ان احنا مجتمع اسلامي شرقي اساس التعامل فيه هو الحياء والاحترام المتبادل بين اشخاصه في النهاية (ان لم تستحي افعل ما شئت )
    ملحوظة وانا بتكلم عن الشباب والبنات في السطور اللي فاتت انا بقصد فئة معينة قد تكون سائدة وطبعا فيه فئة تانية كويسه ومحترمة فكل مجتمع فيه وفيه
    mona ashour
    mona ashour

من يتلاعب بالمشاعر اكثر الشاب ام الفتاة ؟!!  Empty رد: من يتلاعب بالمشاعر اكثر الشاب ام الفتاة ؟!!

مُساهمة من طرف mona ashour الإثنين يناير 03, 2011 10:42 pm

بجد انا معاكى يابسمة فى رائك king
    shimaa
    shimaa
    المنسق العام لمكتب شباب المستقبل
    المنسق العام لمكتب شباب المستقبل

مُساهمة من طرف shimaa الثلاثاء يناير 04, 2011 12:40 am

بصراحة يااحمد انا شوفت ايام الدراسة ان البنات هى اللي كانت بتستغل الشباب وبتلعب بمشاعرهم اكتر من الولاد طلع فيهم لؤم غريب وده طبعا نقص
    وتسئل البنت بتعمل كده ليه تؤلك اصل انا عارفة انه هيضحك عليا فاضحك انا عليه قبل ما يضحك عليا
    والله ربنا يعفينا ويستر عليا جميعا شباب او بنات
    cheers cheers cheers cheers
    queen

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 09, 2024 12:10 am